Receptie

De receptie, op vele parken het centrale punt voor vragen en/of opmerkingen. Zo ook bij ons! 

Tijdens uw verblijf

Op de receptie kunt u, als het gaat om uw verblijf, terecht voor onder andere onderstaande zaken:

  1. Sep-card's (opladen) voor gebruik van het sanitairgebouw*
  2. Aanvragen van een campingbedje of kinderstoeltje*
  3. Huren van linnengoed*
  4. Huren van een fiets of een skelter
  5. Inloggevens voor Wifi*
  6. Aanmelden van bezoekers (zowel daggasten als logees)*
  7. Complimenten of klachten over uw accomodatie
  8. Recreatieprogramma (tijdens vakanties)

* Kijk op onze prijslijst voor de specifieke prijzen

Inhoudelijke vragen

Heeft u een vraag over uw verblijf als het gaat om (aan)betalingen? Wilt u graag een offerte ontvangen omdat u overweegt een stacaravan of chalet op ons park te zetten, of heeft u andere vragen over uw verblijf, ons park, de mogelijkheden of wat dan ook? Wij staan u graag te woord. Ook voor bijkomende kosten, (groeps)arrangementen, overige tarieven en eventuele toeslagen kunt u bij onze receptie terecht.

Omgeving

Wanneer u binnenkomt vindt rechts een grote kast met allerlei folders over de bezienswaardigheden en activiteiten rondom ons park. Tevens zijn er een aantal kaarten verkrijgbaar met wandel- of fietsroutes in die directe omgeving van ons park. 

Heeft u vragen of wilt u graag meer informatie? Dan kunt u ons altijd bellen via 0529 451208 of mail uw vraag naar info@bergzicht.nl. Wij zijn telefonisch te bereiken van maandag t/m zaterdag tussen 8.00 uur en 17.00 uur.

 

Faciliteiten overzicht